Ilmoittautuminen yrittäjäkahveille 27.8. avattu – ilmoittautumiset 22.8. mennessä

Seuraavat yrittäjäkahvit järjestetään 27.8.2019 klo 18.00 alkaen Vanhalla Asemalla (Laaleistentie 29, 21270 Nousiainen).

Ohjelma päivittynyt:

Kuljetus T & J Isotalo pitävät yritysesittelyn (kalusto ja palvelut). Perusturvakuntayhtymä Akselin sosiaaliohjaaja Kati Markkanen sekä Nousiaisten kunnan etsivä nuorisotyöntekijä Taru Leppimäki tulevat kertomaan palkkatuesta, työkokeiluista, oppisopimuksista ja muusta työllistämiseen liittyvistä aihealueista. Tämän lisäksi Varsin Hyvän toiminnanjohtaja Pia Poikonen tulee kertomaan yrityksille mahdollisistaLeader-yritystuista ja niiden hakemisesta. Lisäksi ohjelmassa tavalliseen tapaan kunnan ja yrittäjien ajankohtaiset asiat.

Ilmoittautuminen 22.8.2019 mennessä: Kahvitarjoilujen varaamiseksi pyydämme ilmoittautumaan tilaisuuteen ennalta tämän linkin kautta viimeistään torstaina 22.8. Lomalleekka voit myös nostaa esille toiveita ja ideoita tulevien yrittäjäkahvien ohjelmaksi.

Tässä vielä tutustuttavaksi viime kerran Turku Science Parkin esittely