Kenelle sulkemiskorvausta maksetaan? Entä kuka voi saada kustannustukea? – Maksuttomat infot yrittäjille

Tiedoksi kunnan yrityksille: Suomen Yrittäjät ja Valtiokonttori järjestävät 14. maaliskuuta kello 11–12 kaikille avoimen ja maksuttoman netti-infon hakuun tulossa olevasta sulkemiskorvauksesta. Tietoiskun aikana saa vastauksia muun muassa siihen, kuka tukea voi saada, mitkä ovat hakukriteerit ja mihin tukea voi saada. Voit ilmoittautua mukaan täällä.

Suomen Yrittäjät ja Valtiokonttori järjestävät myös kustannustuen kuudennesta kierroksesta avoimen ja maksuttoman netti-infon. 6. huhtikuuta kello 9.30–10.30 järjestettävässä tietoiskussa kerrotaan, kuka tukea voi saada, millaisin kriteerein ja mihin tarkoitukseen. Voit ilmoittautua mukaan täältä. Lisätietoa oheisesta linkistä: Kenelle sulkemiskorvausta maksetaan? Entä kuka voi saada kustannustukea? – Maksuttomat infot tarjoavat tietoa yrittäjille – Yrittajat.fi