Kesätyötuki työnantajille nousiaislaisen nuoren palkkaamiseen

Tiedoksi yrityksille, yhdistyksille sekä yksittäisille työnantajille julkisyhteisöjä lukuun ottamatta: Nousiaisten kunta myöntää kesätyötukea nousiaislaisen 14-20-vuotiaan nuoren palkkaamiseen 340 €/vähintään 4 viikon työsuhteeseen, 170 €/vähintään 2 viikon työsuhteeseen tai 4H yrittäjänä itsensä kesäksi työllistäneelle 200 €/4H yritys. Kesätyöjakson tulee sijoittua 1.6.-31.8.2022 väliseen ajanjaksoon.
Käytännössä nuori etsii ja hankkii itsenäisesti kesätyöpaikan Nousiaisista tai muulta paikkakunnalta. Nuoren palkkaava yritys, yhdistys tai yksittäinen työnantaja voi hakea Nousiaisten kunnalta yritystukea nuoren palkkaamiseen jättämällä sähköisen hakemuksen hakuaikana.
Kesätyötuen hakuaika on 1.4.-15.5.2022. Lisätietoa (ks. Kesätyötuki yrityksille): https://nousiainen.fi/liikunta-ja…/nuoret/nuorten-kesatyot/ Hakulomake on avautunut 1.4. klo 9.00 ja se tulee täyttää 15.5. klo 23.59 mennessä. Hakemukset käsitellään ja yritystuki myönnetään saapumisjärjestyksessä (max. jaettavissa oleva 6800 €).
Lisätietoa kesätyötuen hausta Katjalta ja Hennalta: katja.kuokkanen@4h.fi, p. 044 9742 918 tai henna.isotalo@nousiainen.fi, p. 044 4355 305.