Nousiaisten kuntakysely 2020

Nousiaisten kunta haluaa osallistaa kuntalaiset, palvelujen käyttäjät, paikalliset yritykset sekä yhdistykset kunnan toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen. Tämän kyselyn kautta pyydämme vastaajilta laajasti näkemyksiä kunnan palveluista ja niiden kehittämisestä. Kyselyn vastaaminen vie alle 10 minuuttia.

Kyselyssä kysytään tyytyväisyyttä kunnan asiointiin, viestintään ja kuntamarkkinointiin sekä tyytyväisyyttä kunnan palveluihin ja palvelutarjontaan. Lisäksi pyydämme kehittämisehdotuksia palveluidemme kehittämiseen.

Pyydämme vastaukset 10.1.2021 mennessä. Käsittelemme vastauksia kunnassa ja pyrimme kehittämään toimintaanne saatujen vastausten sekä kehittämisehdotusten perusteella.

Kyselyyn vastaaminen tapahtuu ensisijaisesti sähköisesti. Kyselyn löydät tämän linkin kautta: Linkki kyselyyn

Kyselyyn voi vastata myös paperilla – tätä tarkoitusta varten kirjastolla (os. Moisiontie 17) on täydennettäviä lomakkeita, jotka voi palauttaa kirjaston henkilökunnalle.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Nousiaisissa 11.12.2020

Nousiaisten kunta