Nousiaisten Päivät ja suuri tonttihuutokauppa lähestyvät – tutustu tästä viikonlopun 16.-18.8. ohjelmaan!

Nousiaisten Päivät -viikonloppua vietetään  elokuussa 16.-18.8.2019. Nousiaisten Päivät ovat kunnan, paikallisten yhdistysten sekä seurakunnan yhteisesti toteuttama kolmipäiväinen kotiseututapahtuma. Yllä kuvassa tapahtuman avajaisten ohjelmaa mutta itse tapahtuma kestää koko viikonlopun! Markkinoilla järjestetään jo perinteeksi muodostunut tonttihuutokauppa lauantaina kello 12. Tänä vuonna huudettavana on kolme tonttia (2 omakotitonttia ja 1 yritystontti) ilman pohjahintaa:

1. omakotitontti: Kirkonpiirin asuinalueelta osoitteesta Koivistontie 9 (kortteli 6/ tontti 2 koko 1750m2
2. omakotitontti: Karhunperkkon alueelta osoitteesta Törninkuja 2 (kortteli 38 / tontti 1 kooltaan 1713m2).
3. yritystontti: asuin/liiketontti Lammasvuoren alueelta osoitteesta Lammasvuorentie 4 (kortteli 402/ tontti 1 kooltaan 2650m2 johon mahdollista rakentaa 200m2 omakotitalo + 400m2 halli)

Tapahtumaviikonlopun omille sivuille sekä tonttihuutokauppainfoon pääset alla olevasta linkistä:

Lämpimästi tervetuloa!