Tiedote Nousiaisten kunnassa käynnistyvistä kunnallistekniikkatöistä (Lähteenmäen alueen ja Rästäsmäentien alkupää)

Nousiaisten kunnassa käynnistyy viikolla 22 Lähteenmäen alueen kunnallistekniikkatyöt. Urakka pitää sisällään asemakaava-alueen (Lähteenmäentie, Hakapellontie, Eiminpolku ja Marianpolku) katujen, vesihuoltolinjojen ja katuvalaistuksen rakentamisen. Urakoitsijana toimii LM-Suomiset Oy ja urakan on tarkoitus valmistua elokuun 2022 loppuun mennessä. Alueen läheisyydessä asuville kotitalouksille on toimitettu erillinen tiedote asiasta postitse. Linkki asemapiirustukseen ja urakkarajoihin.

Nousiaisten kunnassa käynnistyy alustavasti viikolla 26 Rästäsmäentien saneeraus välillä Kaitaraistentie – Hirvitie. Urakka-alueena on Rästäsmäentien alkupää Kaitaraistentien liittymästä Hirvitien risteykseen asti. Urakka pitää sisällään kadun, kevyenliikenteen väylän, vesihuoltolinjojen ja katuvalaistuksen rakentamisen. Urakoitsijana toimii Turun Aluekaivuu Oy ja urakan on tarkoitus valmistua syyskuun 2022 loppuun mennessä. Urakasta tullaan toimittamaan erillinen tiedote postitse alueen läheisyydessä asuville kotitalouksille. Urakka vaikuttaa lähiasutuksen ohella myös Rästäsmäentien läpikulkuliikenteeseen. Linkki asemapiirustukseen ja urakkarajoihin.

Näiden kunnallistekniikkatöiden ohella kesä-elokuussa on käynnissä Karhunperkko III -nimisen asemakaava-alueen kunnallistekniikan, katujen ja vesihuollon rakentamistyöt. Karhunperkko III-alueen urakka on käynnistynyt jo alkuvuodesta 2022 ja edennyt aikataulussaan. Urakoitsijana toimii Maanrakennus Kivelä Oy ja urakan on tarkoitus valmistua 15.8.2022 mennessä. Linkki asemapiirustukseen ja urakkarajoihin.

Pahoittelemme urakoista aiheutuvista haitoista ja työt pyritään saattamaan päätökseen niin ripeästi kuin mahdollista.

Tekninen johtaja Jarmo Rauvola, p. 044 435 5400

Nousiaisissa 25.5.2022