Valtuuston 19.9. päätökset ja kokoustallenne

Nousiaisten valtuusto piti vuoden 2022 neljännen kokouksensa maanantaina 19.9. Kokous järjestettiin Henrikin yhtenäiskoulun uudisosan auditoriossa, os. Moisiontie 16 klo 18.00 alkaen. Yleisöllä oli mahdollisuus seurata tilaisuutta paikanpäällä sekä lisäksi etäyhteyden kautta. Kokoustallenne on yleisesti nähtävillä 14 vuorokauden ajan ja löydät sen seuraavasta linkistä: https://kepit.tv/#/c/nousiaistenvaltuusto/e/6P3J6K2P3V

Valtuusto päätti esityslistalla olleet asiat ehdotusten mukaisesti. Valtuuston kokouksessa jätettiin 3  valtuustoaloitetta seuraavasti:
– valtuustoaloite kesäkerhon perustamisesta vuodesta 2023 alkaen (SDP:n valtuustoryhmä)
– valtuustoaloite suojatien saamiseksi Kirkkotielle kirkon ja parkkipaikan välistä yli menevälle tielle (Keskustan valtuustoryhmä)
– valtuustoaloite kunta julkaisee ensi vuoden alkupuolella tiedotuslehden yhdessä seurakunnan kanssa (Keskustan valtuustoryhmä)

Valtuuston seuraava kokous pidetään maanantaina 14.11.2022, jota on mahdollista tulla seuraamaan paikanpäälle Henrikin yhtenäiskoulun uudisosan auditorioon.

Nousiaisissa 20.9.2022