Yrittäjien palveluita kuntalaisille poikkeusolojen aikana

Tähän tiedotteeseen tullaan listaamaan paikallisia yrityksiä jotka ovat kehittäneet omia palvelujaan helpottaakseen niin ikäihmisten, etätyötä tekevien kuin koronaviruksen riskiryhmään kuuluvien arkea.

HUOMIO YRITTÄJÄT! Ilmoittakaa tarjoamanne poikkeusolojen palvelu sähköpostilla osoitteeseen jouni.kangasniemi@nousiainen.fi niin lisäämme ko palvelun tähän tiedotteeseen:

S-Market:

S-kauppaan on mahdollista avata tilit heille, jotka ovat todellisessa kotiinkuljetuksen tarpeessa.
-tulosta hakemus
-täytä henkilön kanssa, allekirjoitus tärkeä.
-ota kuva hakemuksesta
-lähetä hakemus kasitien.kauppakassi@sok.fi
-kun hakemus tulee meille, menee 1-2 työpäivää että saamme sen käyttöön, ilmoitamme sitten teille.
-lähettäkää asiakkaan tilaus kauppakassi s-postiin.
-ohje tilauksen tekemiseen liitteenä.
-maksu keräilyn yhteydessä asiakkaan tililtä, lasku kotiin 1xkk.
-keräilyajankohdan jälkeen kauppakassi noudettavissa kaupalta.

Jos sähköpostitilaukset eivät onnistu ja sopimus on tehtynä ja se on voimassa:
– Tee valmis kauppalista valmiiksi
– Soita Nousiaisten S-kauppaan Eva Angelmanille puh 010 764 4366
– Hän soittaa ja sopii kuljetukset vapaaehtoisten kanssa

Maalaiskaffela:

siirrymme kotitoimituksiin vkolla 14. Toimitus kotiovelle Nousiaisissa ja kanta Maskun alueella.

Pikkasen Purtavaa pitopalvelu

Valmistamme kotiruokaa, jota toimitamme ikäihmisille kotiin ja kaikille haluaville tilauksesta. Ruoan voi noutaa meiltä ulkoa kylmälaukusta ja maksaa lippaaseen tai käyntikortin takaa löytyvään tilinumeroon. Viikottainen ruokalista löytyy Pikkasen Purtavan facebooksivuilta. Luonnollisesti voit myös soittaa ja tiedustella mitä ruokaa on tarjolla juuri tällä viikolla.
Pikkasen Purtavaa
Sinikka Salin 044 500 0800
Suvikummuntie 12
21270 Nousiainen

Nisupaakarit, Rantalantie 51

Satu 040 5547 778
Matti 040 769 8082
satu.anttila@nisupaakarit.fi
Nisupaakareiden leivontapäivä on keskiviikkoisin. Tuotteita voi tilata ja kotiinkuljetuskin onnistuu kuten tähänkin asti. Tarvittaessa voimme hoitaa myös kaupassakäyntiä tai muuta apua; kysy rohkeasti!

MinttuMaarian makeat ja suolaiset

valmistaa leivonnaisten ohella myös kotiruokaa tilausperiaatteella
yhteistyössä taksi Hietasen kanssa. Ruokien toimitus onnistuu näin myös kotiovelle.
www.minttumaarian.fi
Minna Korppinen 050 576  7535

Taksi Hietanen tarjoaa:

Kauppakassi, keräys- ja kuljetuspalvelun/asiointipalvelun tarkoitus on, joko kerätä ja kuljettaa tai vain kuljettaa kauppaostoksia lähikaupasta ja apteekista ja esim. vaikka paketit postista.

Palvelu on tarkoitettu kaikille, mutta lähtökohtaisesti heille, joilla ei ole mahdollisuutta itse päästä kauppaan, esimerkiksi liikuntarajoitteen, karanteenin tai riskiryhmään kuulumisen vuoksi.

Meillä on sopimus  ja laskutustili K-Supermarket Raisio Centerin kanssa ja toiminta on jo alkanut. Maskun Tokmannin ja Nousiaisten K-Marketin kanssa on yhteistyö sovittuna. Tokmannin kanssa palvelu/laskutustili käynnistyy vielä loppuviikosta ja K-Market Nousiainen kanssa ke 1.4.20, mutta voimme noutaa ostoksia kaikista alueen kaupoista, myös S-Marketista jo nyt.

Kun toimitus tapahtuu ns. keräilynä (useamman asiakkaan toimitukset kerralla) 1 X arkipäivänä, on toimituksen hinta 10€/asiakas.

Voimme myös toimia itse tilausten vastaanottajana ja ostosten keräilijänä, jolloin hintaan lisätään 4,90€/asiakas.

Jos tilaukset (kauppalappu) tulevat kauttamme, tilaukset tulisi tehdä, mielellään toimitusta edellisenä päivänä joko

soittamalla numeroon 040 1894 920 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen taksi.hietanen@outlook.com.

Tilaukset:

Tilausten vastaanotto klo 9.00 – 14.00, mielellään toimitusta edellisenä päivänä
puhelimitse 040 189 4920 tai sähköpostitse: taksi.hietanen@outlook.com
Toimitukset: joka päivä klo 15.00 jälkeen.

Hinnat:

Ostosten keräily:
4,90€ / asiakas

Kuljetukset:
Nousiainen 10€ / asiakas
Masku ja Lemu 15€ / asiakas

Asiakas voi maksaa ostokset ja kuljetuksen kuljettajalle toimituksen yhteydessä, joko käteisellä tai kortilla.
Jos asiakas haluaisi toimituksen heti (max. 1-2t. viiveellä) ja/tai omana kuljetuksenaan, ajetaan matka kaupalta asiakkaan osoitteeseen mittari päällä ja hinta olisi n. 2€ /km. Matkan kilometrit on helppo selvittää esim. Google Mapsilla.

Taksi Petra & Petteri Hietanen
Vadanvainiontie 280
21270 Nousiainen
taksi.hietanen@outlook.com

Anni Niemi (Maskun terveyskeskuksen  kanttiiniyrittäjä)

Leivontapäivät osoitteessa Alakyläntie 3 Nousiainen. Tilaukset numeroon 040 048 0633 tai cafe.anniniemi@gmail.com. Tuotteiden kotiinkuljetus myös mahdollista. Kuljetus on maksuton 10km säteellä. Pidemmät kuljetukset 5€.
Maksutapa käteinen, maksupääte, Mobilepay, Pivo.