Business Turku muuttaa uusiin toimitiloihin 7.10.2024

Business Turun palvelut löytyvät 7.10.2024 alkaen ElectroCitystä entisen SparkUpin tiloista!

Uuden toimiston myötä meidät löytää entistä helpommin ja olemme asiakkaitamme lähempänä. Keskeinen sijainti parantaa palveluidemme saatavuutta. Olemme uusissa tiloissamme ElectroCityssä valmiita auttamaan yritystäsi kasvamaan ja menestymään Turun alueella (ja maailmalla)!

Uusi osoitteemme on Tykistökatu 4 B, 20520 Turku, ElectroCity (katutaso). Sisäänkäynti ElectroCityn ja BioCityn välisen piha-alueen kautta.

Business Turku tukee alueen yritysten kasvua, kehitystä ja kansainvälistymistä aina maksuttomilla palveluilla. Autamme laajentamaan horisonttia, avaamme väylät maailmalle ja tarjoamme vääntövoimaa vastuulliseen kasvuun. Business Turku on seudun elinkeinoyhtiö, jonka palvelut kattavat Turun lisäksi sen kymmenen lähikuntaa: Kaarinan, Liedon Maskun, Mynämäen, Naantalin, Nousiaisen, Paimion, Raision, Ruskon ja Sauvon. Turun seudun kunnat ostavat yhtiöltä palveluita omistamansa Turun Seudun Kehitys Oy:n välityksellä.