Lähteenmäen asuinalueen kunnallistekniikkatyöt valmistuneet – viihtyisät ja rauhalliset metsätontit (6 kpl) rakentamisvalmiita

Lähteenmäen alueen kunnallistekniikkatyöt käynnistyivät viikolla 22 ja vastaanottotarkastus pidettiin maanantaina 10.10.2022. Kunnallistekniikkatyöt pitivät sisällään asemakaava-alueen (Lähteenmäentie, Hakapellontie, Eiminpolku ja Marianpolku) katujen, vesihuoltolinjojen ja katuvalaistuksen rakentamisen. Urakoitsijana toimi LM-Suomiset Oy.

Lähteenmäen valmistuneet tontit sijaitsevat viihtyisällä ja metsäisellä omakotitaloalueella Nousiaisten kunnan Kirkonkylässä, Vahdolle johtavan maantien 2010 (Vahdontie) ja kevyen liikenteen väylän kaakkoispuolella. Alueen etäisyys Nummen keskustaajamasta on noin 5 kilometriä ja alueen läheisyydestä noin 1,2 kilometrin säteeltä löytyvät mm. Kirkonpiirin koulu, Puolen hehtaarin päiväkoti, Koljolan urheilukenttä ja Pyhän Henrikin Kirkko. Alueelle on saatavilla Vakka-Suomen Puhelimen (VSP) kautta valokuituyhteys. Voit tutustua asuinalueeseen myös videoesittelyn kautta.

Lähteenmäen alueen kaavakartta

Tekninen johtaja Jarmo Rauvola, p. 044 435 5400