Tietoa yhtenäiskoulun auditorion, liikuntahallin ja koulujen liikuntatilojen varaamisesta

Lounais-Suomen aluehallintoviraston viimeisin määräys (14.2.2022) mahdollistaa kaikki yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset Varsinais-Suomessa 15.2.2022 alkaen. Kokoontumisrajoitusten poistuessa kunnan tilat ovat laajemmin varattavissa erilaisten säännöllisten tai yksittäisten tapahtumien, vuorojen ja tilaisuuksien järjestämiseen.

Henrikin yhtenäiskoulun auditorio + ruokala

Tilat varataan Henrikin yhtenäiskoulun koulusihteeriltä, Anne-Maria Heikkilältä, puh. 044 4355 315 tai sähköposti anne-maria.heikkila@edu.nousiainen.fi. Varauksia voi tehdä soittamalla arkisin klo 8-15 välisenä aikana. Sähköposteihin vastataan pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilat ovat varattavissa arkisin klo 16 – 22 väliseksi ajaksi tunneittain. Pidemmistä varauksista tai viikonlopun varauksista on mahdollista sopia erikseen. Auditorion ja ruokalan varaushinnat ovat seuraavat:
*Paikalliset yhdistykset, järjestöt ja yhteisöt 20 euroa/tunti
*Kunnan ulkopuoliset toimijat 30 euroa/tunti
*Maksulliset tapahtumat 40 euroa/tunti
*Elokuvaesitykset 50 euroa /krt

Viikonloppu/koko päivä hinta laskutetaan vähintään 4h/pv hinnaston mukaisesti. Ilmoitukset halukkuudesta varata tila sekä tapahtumavarausten tiedustelut lähetetään koulusihteerille.

Liikuntahalli (Nouste Areena)

Tilat varataan vapaa-aikatoimen päälliköltä, Jouni Kangasniemeltä, puh. 044 435 5303 tai sähköpostitse jouni.kangasniemi@nousiainen.fi. Varauksia voi tehdä soittamalla arkisin klo 8-15 välisenä aikana. Sähköposteihin vastataan pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilat ovat varattavissa arkisin klo 16 – 22 väliseksi ajaksi tunneittain. Pidemmistä varauksista tai viikonlopun varauksista on mahdollista sopia erikseen. Salivuorojen varaushinnat ovat seuraavat:
*vakiovuoro nousiaislaiselle yhdistykselle / seuralle  45€/h (sis. kahvion käyttömahdollisuuden)
*vakiovuoro muille yhdistyksille / seuroille 45€/h + mahdollinen kahvion vuokra 20€/h.
*yksittäinen salivuoro kaikille toimijoille 65€/h

Ilmoitukset halukkuudesta varata vakiovuoro sekä tapahtumavarausten tiedustelut lähetetään vapaa-aikatoimen päällikölle.

Koulujen liikuntatilat (Valpperin koulu, Kirkonpiirin koulu, Paijulan liikuntasali)

Tilat ovat varattavissa arkisin klo 16 – 22 väliseksi ajaksi tunneittain. Pidemmistä varauksista tai viikonlopun varauksista on mahdollista sopia erikseen. Tarkemmat tiedot koulujen vuokrattavista liikuntatiloista, hinnoista ja vapaana olevista vuoroista löydät tästä linkistä.

Nousiaisissa 15.2.2022

Elinkeinoasiamies Jukka Siikonen, p. 044 435 5361