Uusi tikettijärjestelmä käyttöön kunnossapitopyyntöihin


Nousiaisten kunnan tekninen osasto on ottanut käyttöön uuden BEM-palvelujärjestelmän kiinteistöjen ja yleisten alueiden kunnossapitoa varten. Järjestelmän toimittaa Buildercom Oy.

Mitä tämä tarkoittaa kuntalaisille?
Kaikki kunnossapitoon ja korjaustarpeisiin liittyvät palvelupyynnöt tehdään jatkossa sähköisesti BEM-palvelun kautta. Palvelupyyntöjä ei enää oteta vastaan tekstiviestillä, puhelimitse tai sähköpostilla – poikkeuksena kiireelliset asiat.

Palvelupyyntöjen tekeminen onnistuu kunnan kotisivujen yläreunassa olevan ”Vikailmoitus”-painikkeen kautta.

Lisäksi kiinteistöjen yleisiin tiloihin ja alueille on toimitettu QR-koodeja, jotka ohjaavat suoraan palvelupyynnön tekemiseen.

Palvelupyyntöjä voi jättää muun muassa seuraavista kohteista:
  • Kunnan kiinteistöt ja rakennukset sekä niihin liittyvät kiintokalusteet ja rakenteet
  • Rakennusten piha-alueet
  • Kaava-alueet kuten metsät, puistot, leikkipuistot ja tiealueet
  • Muut kunnan omistamat ja teknisen osaston hallinnoimat alueet
 
Kiireelliset ilmoitukset
Terveyttä tai turvallisuutta vaarantavista puutteista tulee ilmoittaa tekniselle päivystäjälle puhelimitse, kuten aiemminkin.

Esimerkkejä kiireellisistä puutteista:
  • Vesi- tai viemäriputken vuoto
  • Liukkauden torjuntaan liittyvä puute
  • Sähkölaitteet, joissa on akuutti sähköiskun vaara
Teknisen päivystäjän numero: 044 4355 410

Uuden järjestelmän tavoitteena on tehostaa kunnossapitoa, parantaa resurssien käyttöä ja yhtenäistää toimintatapoja. Kiitos yhteistyöstä!

Lisätietoja antaa
Työpäällikkö
Toni Ylitalo
toni.ylitalo@nousiainen.fi

Nousiaisissa 9.10.2025