9.10.2025
Uusi tikettijärjestelmä käyttöön kunnossapitopyyntöihin
Nousiaisten kunnan tekninen osasto on ottanut käyttöön uuden BEM-palvelujärjestelmän kiinteistöjen ja yleisten alueiden kunnossapitoa varten. Järjestelmän toimittaa Buildercom Oy.
Mitä tämä tarkoittaa kuntalaisille?
Kaikki kunnossapitoon ja korjaustarpeisiin liittyvät palvelupyynnöt tehdään jatkossa sähköisesti BEM-palvelun kautta. Palvelupyyntöjä ei enää oteta vastaan tekstiviestillä, puhelimitse tai sähköpostilla – poikkeuksena kiireelliset asiat.
Palvelupyyntöjen tekeminen onnistuu kunnan kotisivujen yläreunassa olevan ”Vikailmoitus”-painikkeen kautta.
Lisäksi kiinteistöjen yleisiin tiloihin ja alueille on toimitettu QR-koodeja, jotka ohjaavat suoraan palvelupyynnön tekemiseen.
Palvelupyyntöjä voi jättää muun muassa seuraavista kohteista:
- Kunnan kiinteistöt ja rakennukset sekä niihin liittyvät kiintokalusteet ja rakenteet
- Rakennusten piha-alueet
- Kaava-alueet kuten metsät, puistot, leikkipuistot ja tiealueet
- Muut kunnan omistamat ja teknisen osaston hallinnoimat alueet
Kiireelliset ilmoitukset
Terveyttä tai turvallisuutta vaarantavista puutteista tulee ilmoittaa tekniselle päivystäjälle puhelimitse, kuten aiemminkin.
Esimerkkejä kiireellisistä puutteista:
- Vesi- tai viemäriputken vuoto
- Liukkauden torjuntaan liittyvä puute
- Sähkölaitteet, joissa on akuutti sähköiskun vaara
Teknisen päivystäjän numero: 044 4355 410
Uuden järjestelmän tavoitteena on tehostaa kunnossapitoa, parantaa resurssien käyttöä ja yhtenäistää toimintatapoja. Kiitos yhteistyöstä!
Lisätietoja antaa
Työpäällikkö
Toni Ylitalo
toni.ylitalo@nousiainen.fi
Työpäällikkö
Toni Ylitalo
toni.ylitalo@nousiainen.fi
Nousiaisissa 9.10.2025