Vaikuta Caruna Oy:n julkaisemiin sähköverkon kehittämissuunnitelmiin vastaamalla kyselyyn 31.5.2024 mennessä

Caruna Espoo Oy ja Caruna Oy julkistivat viime viikolla sähköverkon kehittämissuunnitelmansa. Suunnitelmissa kerrotaan muun muassa sähkönjakelun parantamisesta ja turvaamisesta sähkönkulutuksen kasvaessa, tulevaisuuden näkymistä sekä pitkän tähtäimen kehittämistoimenpiteistä.

Kehittämissuunnitelmista järjestetään erikseen asiakaskuulemiset, mitkä ovat käynnissä toukokuun ajan. Carunan toiveena on saada mahdollisimman monia asiakkaita jakamaan omia ajatuksiaan ja näkemyksiään sähköverkon kehittämisestä. Näkemyksiä halutaan mm. sähkönjakelun luotettavuudesta, uusiutuvasta energiasta, sähköautoilusta ja sähkönjakelun mahdollisista vaikutuksista asiakkaiden arkeen.

Kehittämissuunnitelmat löytyvät Carunan verkkosivulta https://caruna.fi/tuotteet-ja-palvelut/sahkoverkko/kehittamissuunnitelmat, ja samalta sivulta löytyvät myös kyselylinkit eri asiakasryhmille (henkilö-, yritys- ja kunta-asiakas).

Nousiaisissa 6.5.2024