Valtuuston 3.4. päätökset ja kokoustallenne

Nousiaisten valtuusto piti vuoden 2023 toisen kokouksensa maanantaina 3.4. Kokous järjestettiin Henrikin yhtenäiskoulun uudisosan auditoriossa, os. Moisiontie 16 klo 18.00 alkaen. Yleisöllä oli mahdollisuus seurata tilaisuutta paikanpäällä sekä lisäksi etäyhteyden kautta. Kokoustallenne on yleisesti nähtävillä 14 vuorokauden ajan ja löydät sen seuraavasta linkistä: https://kepit.tv/#/c/nousiaistenvaltuusto/e/AK5PAKUK6L

Valtuusto päätti esityslistalla olleet asiat pääosin ehdotusten mukaisesti. Kunnanhallituksen vaalin osalta valtuusto päätti hyväksyä esityksen, jonka mukaan kunnanhallituksen jäsenistöön tai puheenjohtajistoon ei tule muutoksia ajalla 1.8.2023-31.5.2025.  Kunnanhallituksen puheenjohtajana jatkaa Kari Salminen, 1. varapuheenjohtajana Mikko Virtanen ja 2. varapuheenjohtajana Jukka Järvenpää. Kunnanhallituksen jäseninä jatkavat Outi Harka (varajäsen Katri Lakkapää), Tiina Kankare (varajäsen Susanna Virtanen), Erika Mäkeläinen (varajäsen Päivi Rantanen) ja Pasi Tasanen (varajäsen Antti Sillanpää).

Valtuuston kokouksessa ei jätetty valtuustoaloitteita. Valtuuston seuraava kokous pidetään maanantaina 12.6.2023.

Nousiaisissa 3.4.2023