Valtuuston kokouksen 7.10.2024 päätökset

Nousiaisten valtuusto piti vuoden 2024 neljännen kokouksensa maanantaina 7.10.2024. Kokous järjestettiin Henrikin yhtenäiskoulun auditoriossa, os. Moisiontie 16 klo 18.00 alkaen. Yleisöllä oli mahdollisuus seurata tilaisuutta paikan päällä.

Valtuusto päätti esityslistalla olleet asiat ehdotusten mukaisesti, poikkeuksena § 41 kiinteistöstrategiassa tehtiin äänestyksen perusteella vähäinen muutos kiinteistöstrategia-asiakirjan tekstiosioon. Valtuusto hyväksyi mm. lisämäärärahaesitykset vuoden 2024 talousarvioon, kiinteistöstrategian, valtuutettujen lukumäärän valtuustokaudelle 2025-2029 ja nimesi edustajan Turun työllisyysalueen lautakuntaan (varajäsen).

Valtuuston kokouksessa jätettiin yksi valtuustoaloite koskien Nouste Areenan ja pienempien moduulirakennusten myymistä osana talouden tasapainottamistoimenpiteitä koulujen lakkauttamisen sijaan. Valtuuston seuraava kokous pidetään maanantaina 11.11.2024.

Nousiaisissa 8.10.2024