Yrittäjä, onko tietosi kunnan yrityshakemistossa ajan tasalla?

Onko yrityksesi tiedot ajan tasalla kunnan nettisivuilla olevassa yrityshakemistossa vai puuttuvatko ne sivustolta?

Nousiaisten kunta ylläpitää yrityshakemistoa nettisivuillaan (Nousiaisissa toimivia yrityksiä | Nousiainen), josta on löydettävissä kunnassa toimivia palveluntarjoajia ja yhteistyökumppaneita. Ajantasaisista ja monipuolisista tiedoista hyötyvät niin alihankkijaa, kumppania tai uusia verkostoja etsivät yritykset, kuin tuotteita ja palveluita etsivät asiakkaat. Tietojen ilmoittaminen on maksutonta Nousiaisissa toimiville yrityksille.

Mikäli yrityksesi tiedot löytyvät jo yrityshakemistosta ja tiedot ovat ajan tasalla, asia on kunnossa.

Jos yrityksesi tiedot eivät vielä ole kunnan yrityshakemistossa, voit lisätä tietosi helposti sähköisen lomakkeen kautta. Pääset tästä päivittämään/lisäämään yrityksenne tiedot.

Lomakkeen kautta voi myös päivittää tietoja/pyytää tietojen poistamista. Yhteystietonsa ilmoittavat yritykset ryhmitellään toimialan mukaan sivustolle.

Tietonsa ilmoittaneita kunnassa toimivia yrityksiä pyydetään itse pitämään huolta siitä, että yrityksen tiedot ovat ajan tasalla, kiitos!

Lisätietoa: Jukka Siikonen, elinkeinoasiamies, p. 044 435 5361, jukka.siikonen@nousiainen.fi